MRPO.01.02.00-12-023/15 „Budowa i instalacja zintegrowanego systemu zarządzania e-usługami uczelni dla kandydatów, studentów, pracowników dydaktycznych i administracyjnych AWF w Krakowie” |
Projekt nr MRPO.01.02.00-12-023/15 jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego MRPO 2007-2013. Działania 1.2 Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego
Całkowita kwota projektu: 1 159 946,30 zł
Koszty kwalifikowane projektu: 736 224,87 zł
Koszty niekwalifikowane projektu: 423 721,43 zł
od kwietnia 2015 r. do 30 grudnia 2015 r.
Zbudowanie i wdrożenie na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie Zintegrowanego Systemu, opartego na scentralizowanych bazach danych, pozwalającej na wymianę danych w czasie rzeczywistym między obszarami dydaktycznym
i administracyjnym. W szczególności projekt realizuje:
- Zorganizowanie i uporządkowanie zbiorów informacji obsługujących procesy dydaktyczno-administracyjne.
- Dostęp do danych kandydatów, studentów i pracowników naukowo-dydaktycznych za pomocą zintegrowanego systemu.
- Możliwość wymiany, przetwarzania i aktualizacji tych samych danych w różnych obszarach działania dydaktyczno-administracyjnego uczelni.
- Sprawną obsługę studentów w zakresie spraw dydaktycznych i administracyjnych związanych z procesem kształcenia.
- Zwiększenie i udostępnienie zakresu zautomatyzowanych e-usług umożliwiających realizowanie większości spraw za pomocą medium internetowego.
- Usprawnienie i poprawę jakości procesów świadczonych e-usług.
- Dostęp do elektronicznych dokumentów.
- Uruchomienie dwóch punktów personalizacji elektronicznych kart dla studentów AWF.
- Uruchomienie punktów dostępowych do usług.
Zaplanowane w projekcie rozwiązania metodyczne i techniczne mają zapewnić osiągnięcie następujących celów cząstkowych:
- Integrację systemów bazodanowych obszaru dziekanatowego i Systemu ERP.
- Oszczędności związane z kosztami utrzymania rozległych systemów.
- Oszczędność czasu poświęcanego przez studentów na załatwianie spraw administracyjnych i dydaktycznych.
- Oszczędności wynikłe w tytułu wsparcia technicznego systemów.
- Skrócony czas realizacji procesów dyaktyczno-administracyjnych przez uczelnię.
- Poprawa bezpieczeństwa dostępu do danych oraz ich przechowywania.
- Wiarygodność analiz i zestawień danych.
- Możliwość wymiany danych, składania sprawozdań i raportów zgodnych z wytycznymi zewnętrznych systemów zarządzanych przez inne instytucje.
Zakres rzeczowy projektu obejmuje:
- Zakup, instalację i wdrożenie Uczelnianego Systemu Obsługi Studentów (USOS) wraz z obsługą elektronicznej rekrutacji, wirtualnego dziekanatu oraz elektronicznej legitymacji studenckiej i doktoranckiej wraz z modułami koniecznymi do ich uruchomienia.
- Zakup, instalację i wdrożenie systemu ERP, który zapewni kandydatom, studentom oraz pracownikom dydaktycznym obsługę w zakresie spraw administracyjnych (obsługa i monitorowanie przebiegu przyjęcia pracownika dydaktycznego, wypłata wynagrodzeń, obsługa należności studentów) w całym cyklu zidentyfikowanych procesów. Wdrożenie będzie obejmowało migrację danych, szkolenia użytkowników oraz szkolenia dziedzinowe dla administratorów Zintegrowanego Systemu.
- Zakup licencji bazodanowych dla USOS i ERP, modułowych, oraz stanowiskowych.
- Przeniesienie danych historycznych.
- Integrację systemów USOS i ERP.
- Zakup urządzeń tworzących punkty dostępowe dla kandydatów, studentów i pracowników naukowo-dydaktycznych.